.•*¤`°•.★♥ Happen ♥★.•°`¤*•.

لحظه های شادییتان را با ما تقسیم کنید.

.•*¤`°•.★♥ Happen ♥★.•°`¤*•.

لحظه های شادییتان را با ما تقسیم کنید.

تا اطلاع ثانوی ...




جهت اطلاع دوستان این پستو گذاشتیم که همتون بدونید هم اینجا  وهم پارسی اندیشان و هم سکوت گوش خراش تا آخر امتحانات بروز نمی شود I'm Sorry ( اگه خدا بخواد میخوایم درس بخونیم ... نیشخند )



به امید فردایی بهتر و موفقیت هممون در امتحانات هم درسی هم زندگی ( آمین  ... not worthy )


دوستتون داریم I Love You


بای بای  


تولدت مبارک آبجیه گلــــــــــــــــــــــــــــــــــــم


سلام بچه ها امروز تولد آبجی شبنمِ


خودش زودتر از من پست گذاشت ( آخه من مدرسه بودم اومدم دیدم خودش پست گذاشته ) دیگه منم تا رسیدم اومدم بهش تبریک بگم


تولـــــــــــــــــــــــــــــــــــــدت مبـــــــــــــــــــــــــــــارک آبجی جونــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم


آبجی خیلی دوستت دارم ( بـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوس ) 



بیا شمع هارو فوت کن 




این میخونه : ( ) ، شما هم برقصید ...
                              


برید ادامه مطلب اونجا کیک میدن دیر بری سرت کلاه میره ها


ادامه مطلب ...

سلام

سلام دوستان


من قاصدک نویسنده ی این وبلاگ ( به مدیریت یاسر مولوی ) هستم  ( با هم شریکیم )



ورود خودمو تبریــــــــــــک میگم



من از این شخصیت کارتونی خیلی خوشم میاد :




flower divider


حرفای قاصدکی :

1 ) میخواستم شمعی باشم که تا آخر عمر برات بسوزم ..... ( ولی ادیسون برق رو اختراع کرد ! )
2 ) به نام آنکه طاووس را آفرید تا بوقلمونی مثل تو قیافه نگیره !!
3 ) یه برگ کاغذ بردار !
     یه خودکار بردار !
     برداشتی ؟
     .
     .
     .
     حالا خجالت بکش !
     بکش دیگه !
     من کشیدم : ( )
4 ) وقتی بوی تنت رو حس می کنم ، می فهمم که یه ماهه آب به تنت نخورده !

5 ) بچه ها اینم ( سکوت گوش خراش !!! ) اون یکی وبمه اگه خواستین سر بزنید